9 Kasım 2011 Çarşamba

geldim.

valla ilk bloğum değil bu benim de.. işte devamlılığı sağlayamıyorum ben. insan anlamadığı şeyi sevmezmiş ya. o hesap. yani aslında tam benim işim  bu blog ama ilk başta bişe anlamadım sonra attım bi kenara :) 

ben bağlaç manyağıyım. bağlaçları ayrı yazmayana kıl oluyorum.bi kere EDEBİYAT dersinde HOCA  bile bağğlacı BİTİŞİK  yazdı. ben de hocaya ''neden bitişik yazdınız hocam o bağlaç'' dedim. sınıfın iğrençpis bakışlarına maruz kalsam da, -hıh sanki kötü bi şey yaptık- pişman değilim. zaten hoca da doğru söylüyo çocuk dedi.yazım kuralları konusunda, bağlaç konusunda olduğum kadar hassas değilim. yazımdan da anlaşılacağı üzre hehe :P günlük konuşmam nasılsa öyle yazıyorum. bana kalsa şu -yor ekini de atcam da, o kalsın :Dtanışma faslı bittii. ilk yazım hayırlı olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder