9 Kasım 2011 Çarşamba

trençkot diyince akıllara ben gelmeliyim!

ben trençkot hastasıyım. elime geçen parayla gidip trençkot alıyorum bi kısmını aldığıma, çok geçmeden pişman olurum öyle durur. evet bu konuda çok müsrifim :( ama parfüm ve bu ceket mont olayı olmasa ben ne yapardım ha ne?

bugün yine annemlerle çıktık. de facto ve waikiki de birer tane beğendim. de factodakini geçen seneden beri almak istiyodum zaten. ama annem bu sefer de almama izin vermedi. neymiş rengi solan kumaştanmış. fiyatı da bi gıdım inmiyo zıkkımın. 
waikikide beğendiğim de kırmızı olan. 65 tl idi. ama o da naylonmuş. hof!
siyahı da waikiki. o da 50 miydi neydi. krem rengi olan da benim içindeki de halam :) de factodan almıştık.almaz olaydık! krem rengi bişeyim olmadığı için hiç bişeyle giyemiyorum :( okul formam da gri siyah beyaz. hiç uymuyo :/ derseniz ki kırmızı uyuyo mu. valla bence kırmızı gri çok güzel oluyo :)



not: ben de kırmızı trençi almassam.... de factodaki siyahı alırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder